Kirjoittaja Aihe: Jyryn vaihteisto ja ulosotto  (Luettu 4871 kertaa)

Lexa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
Jyryn vaihteisto ja ulosotto
« : 17.12.16 - klo:23:59 »
Työnalla -64 mallin Jyry ja tarkoitus laittaa autoon kippi.
Kantakortin mukaan autossa pitäisi olla BVO 04C vaihteisto ja AVO 401B ulosotto.
Ajan saatossa kuitenkin vaihdettu AVO 012 laatikko, jossa ei ulosoton paikkaa.
Mitä eroa näillä laatikoilla on ja saako tuohon AVO 012 laatikkoon laitettua ulosoton vain vaihtamalla takapään kannen, jossa paikka ulosotolle?
Pysyykö laatikon pituus samana, jos on ulosotto?

o4o-8253837

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
Vs: Jyryn vaihteisto ja ulosotto
« Vastaus #1 : 18.12.16 - klo:05:51 »
Aika vanha versio laitettu tilalle sillä vuonna 1958 oli jo AVO 016 käytössä. No toisaaltaan aika marginaaliset erothan näissä muutti tuota tyyppinumeroa. AVO oli ZF:n mallimerkinnällä AK6-55 ja seuraava malli Sisulla oli BVO. Tähän sitten villiveikkaus eli kyseessä liki samanlainen laatikko, kuin AVO mutta eri välityksillä ja suurempi sisäänmenomomentti. Ulosotto ei kasvata vaihdelaatikon pituutta mitattaessa kardaanin laipasta, sillä pääakseli on kuiteskin alkuperäinen ja tämän jatkoksi ei tule mitään vaan ulosotto lähtee "sivusta". Elikkä vaihtamalla takapään kannen saa kaikkiin AVO laatikoihin ulosoton.
« Viimeksi muokattu: 18.12.16 - klo:05:55 kirjoittanut Eki »