Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Ongelmat, vinkit, jne. / Vs: Bedford J-4 vm. 1965 taka-akseli öljyvuoto
« Uusin viesti kirjoittanut T.S. 20.08.17 - klo:07:39 »
Katselin UUSI AUTOKIRJA 1961 J4 BEDFORD maksoi n  1 500 000mk,ili 15000mk seuraavana rahauudistuksen jälkeen ja tuplaperä lisää 91000mk eli 9000mk  1963 rahassa?.Jos se on ollut 4-diesel malli sillä ei oo oikein tullut toimeen ilman tuplaperää?
2
Myydään / moottoreita,mb,volvo,ford.
« Uusin viesti kirjoittanut joesmith 16.08.17 - klo:20:08 »
Myydään:mb 0m321 koneita 2kpl kunnosta ei tietoa 250e kpl.Volvon turbokone -60lukuinen?250e.Ford customin eturunko jossa tekniikka kiinni -72?500e.customiin löytyy ohjaamon osia ovia laseja ehkä muutakin.Joutsan läheltä löytyy. Matti 0503304561.
3
Ongelmat, vinkit, jne. / Vs: Bedford J-4 vm. 1965 taka-akseli öljyvuoto
« Uusin viesti kirjoittanut T.S. 16.08.17 - klo:18:33 »
Ookko varma että on EATON?,nää mitat mitkä annoin oli GM tuplaperään,joka oli yleisin pienissä.EATON olis ollut aika kallis laittaa halpaan J4 autoon?.Muistelisi että 1961 Autokirjassa ei mainittu tuplaperää vakio tuomtimallssa(jos ei tilannut.On voitu tietysti vaihtaa hajonneen tilalle mikä vaan?.EATONeita on monen kokoisia,mulla 3 erilaisen EATON tuplan  purku oppaat.Joissain EATONeissa ,isommissa?,oli laakeritkin öljykylvyssä.Tuntomerkkina on pyörännavan yhdessä reunassä öljyproppu joka alas käännettynä tyhjennys proppu ja ylhäällä täyttöproppu.Onko vetoakselinpäässä  kaksi U kirjainta vastakkain?,(se tais olla vaan isoissa merkkinä ROCKWELL vahvistetuista vetoakseleista?).Onko 8-pulttiset vanteet?,edessä ja takana samat?
4
Ongelmat, vinkit, jne. / Vs: Bedford J-4 vm. 1965 taka-akseli öljyvuoto
« Uusin viesti kirjoittanut rambler 15.08.17 - klo:09:34 »
Juu on ollut parkissa kallellaan oikealle. Uskoisin että j-6 on sama taka-akseli . Eaton 2 nopeuksinen. Vielä kysyn onko purkuhomma hankala?
5
Ongelmat, vinkit, jne. / Vs: Bedford J-4 vm. 1965 taka-akseli öljyvuoto
« Uusin viesti kirjoittanut T.S. 14.08.17 - klo:22:16 »
Jos on samanlainen kuin J6 on iso ulkohalkaisija n
 143,00mmja sisäreikä 93,7mmx12,7mm.tietenki tuumaiset mitatenkku ebay tai jonkin muun tiedonmukaan ,nyt se kone on kaatunut missä tarkemmat tiedot oli.Voi olla myös että autoa on säilytetty vuosia jossain rinteessä pahasti kallellaan että perä öljyt on siksi valuneet toiseen laakeripesään,ja pitäis normaali käytössä ja säilytyksessä tasaisella?T.S.
6
Ongelmat, vinkit, jne. / Bedford J-4 vm. 1965 taka-akseli öljyvuoto
« Uusin viesti kirjoittanut rambler 14.08.17 - klo:10:56 »
Ko. auton oikeasta takapyörän navan seudulta tihkuu öljyä. Ilmeisesti vetoakselin stefa, joka lienee nahkaa, vuotaa.
Ken tietää mistä Stefan saisi ja löytyykö kumisena?Ilmeisesti öljyä tihkunut myös jarruhihnoihin, jotka myös pitäisi hankkia. vihjeitä siitäkin otetaan kiitollisuudella vastaan. Kuvaa akselista en ole löytänyt mutta onko purkamiselle vinkkejä tai jotain erityistä joka pitää ottaa huomioon purettaessa?
7
Myydään / Vanaja 505 6x4/Lokomo A340
« Uusin viesti kirjoittanut bttmsport 13.08.17 - klo:23:07 »
Tuosta hyvä pelastettava kolmannelta omistajalta. Ajokunnossa, ylävaunun kone lähti 7 v jälkeen myös kertastartilla käymään. Nyt huutokaupat.comissa kuun loppuun(hakusana lokomo). Myös vaihto wanhaan hlöautoon sopii hyvin. Koenostot saa tehdä Ikaalisissa. Tiedustelut nolla43-2111955.
8
Myydään / MYYTY kuorma-auton lava
« Uusin viesti kirjoittanut ak 13.08.17 - klo:13:28 »

MYYTY

 Myydään metallirunkoinen kuorma-auton lava. Vaneripohjalla ja avattavilla laidoilla.  Pituus 5,2 m ja leveys 2,4 m.

H. 300 €.


9
Myydään / Vaihtolavalaitteet ja nosturi
« Uusin viesti kirjoittanut mog 13.08.17 - klo:10:48 »
  Kunnostettavaksi     60 -  luvun autoon ,  myydään tarjousten perusteella .   Tied.  0400468839
10
Myydään / Vs: BEDFORD KMR-SC/3450 1967
« Uusin viesti kirjoittanut T.S. 10.08.17 - klo:13:06 »
Vaihdetaan myös polttopuihih,koivu ,tms halkoihin.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10