Keikat
Ajankohtaista
Liity jäseneksi
Jäsenmaksu on 45 euroa vuodessa sekä kertaluontoinen liittymismaksu 17 euroa.
Veteraanikuorma-autoseura ry
eli VetKu
Veteraanikuorma-autoseura ry on valtakunnallinen, vuonna 1987 perustettu vanhojen tavara-autojen ja muiden hyötyajoneuvojen säilyttämistä, sekä näihin liittyvän perinteen ja historiatiedon tallentamista edistävä harrastajajärjestö. Tavoitteittensa toteuttamiseksi seura kerää ja tallentaa alaan liittyvää materiaalia, sekä tuottaa kuorma-autoperinnettä, ajoneuvojen entistämistä ja kuljetuskulttuuria käsitteleviä kirjallisia julkaisuja ja AV-tallenteita.
Näkyvintä toimintaa ovat kolme kertaa vuodessa järjestettävät, erittäin suositut matka-ajot eli keikat eri puolille Suomea. Veteraanikuorma-autoseuran jäsenmäärä on 1082 (31.12.2021), joista kannatusjäsenyrityksiä on 125. Seura on suurin 30:sta itsenäisestä jäsenseurasta. SAHK:n jäsenseuroissa on noin 7900 henkilöjäsentä.
Kuvagalleria
Vetkun kuvagalleria eli Kuvasto on mediapankki, johon kerätään yhdistyksen toimintaan liittyvää kuvamateriaalia
Kauppapaikka
Vetkun keskustelufoorumilta löytyy kauppapaikka tavaran myyjille ja ostajille. Verkkokaupasta voit tilata uusia kerhotuotteita.
Keskustelupalsta
Vetkun keskustelufoorumilla on tallessa jäsenistön nettikeskustelua vuosien varrelta. Osta/myy-palsta löytyy täältä.
Tipujen värin myötä rauhallista pääsiäisen tienoota kaikille veteraanien ystäville.🐣🐥🌷
Otos menneiltä vuosilta, jolloin ei vielä täysimääräisesti kilpailtu siitä ,että kuka edullisimmin jättää Suomen ”verisuoniston” lähes hoitamatta! ... Katso lisääKatso vähemmän
7 CommentsKommentoi Facebookissa
Se aika ei koskaan enää palaa.😉
Totakaan yhtiöö ei olis pitäny pilkkoa eikä myydä valtion omaisuutta pilkkahintaan pois. Pitäis kuulua valtion peruspalveluihin.
Hyvin sanottu!
View more comments
Tämä joutaisi kiinnostuneelle ... Katso lisääKatso vähemmän
1 CommentKommentoi Facebookissa
Tuommonen hiappi oli mulla ensimäinen kpl-nosturi,niitä oli sitte 3 suurempaaki.
Sisun etuakselin navat, uudet/käyttämättömät
Vasen ja oikea
Täydelliset mutta vain yksi olkatappi
Vuosimallista ei tietoa
300€/kpl
Hämeenkyrö
P.O407038222 ... Katso lisääKatso vähemmän
0 CommentsKommentoi Facebookissa
Melko tuoreena on Kupla ja Opel menossa kiertoon. ... Katso lisääKatso vähemmän
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.4 CommentsKommentoi Facebookissa
Suomessa ei olisi vielä mennyt, mutta Hollannissa oli jo toisin.
Ja tahvo saa siitä kuormaa.
Oi mikä Opel Kapitän menossa lusikoiksi.
Mukavia pääsiäisenpyhiä kaikille ryhmäläisille! ... Katso lisääKatso vähemmän
Que melodia 🤤🤤🤤😍😍🤪🤪 #viral #reels #caminhao #caminhoneiras #caminhoneiros #estada #estilojovem #cacambeirosqualificados #scania113 #scania #comedy
www.instagram.com
0 CommentsKommentoi Facebookissa
... Katso lisääKatso vähemmän
4 CommentsKommentoi Facebookissa
Tää on tiatavien miesten hommaa...
Siitä niin tiedä? jotain Sisun reuhkeita koitanu vähän väsätä itelle ...ei oo valmiita sarjoja saatavilla!
Nice models, wich scale are they?
Moottori lehti-68,toimiko? ... Katso lisääKatso vähemmän
6 CommentsKommentoi Facebookissa
Kerran olen tuollaisen nähnyt joskus muinoin. Taisi olla Ähtäristä se yhdistelmä. Oli hurjan näköinen, kun kärry oli veturin selässä.
Särkkä tais olla, puna-valkoinen. En tiedä, miksi täällä Kuhmoisissa päin liikkui.
Toimi se periastteessa. Idea 1940-luvun USA:sta. Uutta oli Sisun nestemoottorit kärryn etupyörissä, joiden voimalla kärry ajettiin reppuselkää. Jenkit tyytivät vaijerivetoon.
View more comments
Milläs maaleilla olette maalanneet puulaitaisia lavoja? Yksi hyvä maali etsinnässä, joka sopisi sekä puulle että metallirungolle samalla. ... Katso lisääKatso vähemmän
5 CommentsKommentoi Facebookissa
Normadur 65
Varmaan parempiakin vaihtoehtoja on mutta sisun aiempaan puulavaan hain bilteman lakkamaalia mikä sopii puulle ja metallille, kahdesta väristä tein tuollasen sävyn
View more comments
Fiatista on moneksi... ... Katso lisääKatso vähemmän
2 CommentsKommentoi Facebookissa
On Onneksi tukijalat!
Onneksi ei olla italiasta...